אתכסיא

פרוייקט שלי. הגשמת חלום. נשים אמתיות מצטלמות אופנה

נשים אמתיות

נשים אמתיות מצטלמות אופנה

אני מתרגשת!!

חיכיתי כבר יותר מחודש לפרסם את ההפקה הזאת שהיא הגשמת חלום שלי. והנה הגיע הזמן שלה לצאת לאוויר העולם פרוייקט “נשים אמתיות מצטלמות אופנה” מוגש כאן בשבילכן להשראה, חיים, נשיות וסטייל משובח שאני כ”כ אוהבת.

נשים אמתיות

המותג שלי אתכסיאART שהתחיל להתגלגל בעולם לפני עשר שנים , הוא סוג של פנטזיה אישית שלי, פנטזיה נשית עתיקה וחדשה שמקבלת צורה דרך כיסויי ראש לנשים.

ומה אני מתכוונת?

איך זה קשור לפרוייקט צילום נשים אמתיות?

בעצם מאז שהתחלתי לעצב כיסויי ראש, לפני עשר שנים, העניין של צילום קמפיין מקצועי ואומנותי תמיד משך אותי וראיתי בו חלק בלתי נפרד מהיצירה. כבר מהצילומים הראשונים שעשיתי, מצאתי את עצמי עומדת בפני קונפליקט פנימי. למה לצלם דוגמניות כשיש מסביבי ככ הרבה נשים מהממות? השאלה הזאת עולה אצלי לפני כל קמפיין שאני מצלמת. אני פוגשת ביופי הנשי מדי יום, נפעמת מכמות הנשים היפות שקיימות בעולמי האמיתי. חברות. לקוחות. בנות משפחה. נשים ברחוב.

ומה זה יופי נשי בשבילי?

אז כן, זה לוא דווקא הפנים המושלמות והסמטריות עם האף המדוייק והעיניים הכחולות.

בשבילי אישה יפה זאת אישה מעניינת ומסקרנת שיש בה מסתורין. לפעמים דווקא נשים לא סימטריות עם משהו חריג זה הכי מושך את תשומת ליבי. נוסיף לזה כיסוי ראש שהוא בהחלט דבר חריג ולא שגרתי והנה קבלת את התוצאה המרהיבה של דמות האישה כפי שהיא מצטיירת בעיני. כיסוי ראש נשי זה דבר שתמיד תמיד מושך ומרגש אותי כשהוא מרשים ומעניין ומקורי. זה האקססוריז שהכי מבטא אישה במהות שלה.

מהות של מסתורין יחד עם עצמה ונוכחות מרשימה.

אז למה לצלם דוגמניות שהם לא מהחיים ולא אמתיות? אני גם שואלת ועושה עם עצמי דין וחשבון על זה במשך שנים.

אני חושבת שאופנה רוצה לתת לנו מימד של פנטזיה. להרגיש כמה סנטימטרים מעל המציאות הרגילה. זה מאוד חשוב לקבל את המימד הזה בשביל להתרחב , להתנסות, לשנות את המוכר הצפוי והידוע. האופנה מכניסה לנו אימג’ים חדשים לתוך סל הדימויים שלנו ובכך תרומתה.

במקום הזה אני מאוד מחוברת לעולם האופנה.

ליצור רעיונות חדשים ועיצובים של כיסויי ראש זה נחמד, אבל ליצור לכן עולם של פנטזיה, עולם חדש של דימויים ורעיונות כלפי התפיסה הנשית שלכן את עצמכן, שם זה המקום האמיתי שלי לחדש וליצור תרבות חדשה של נשים יפות עם טעם משובח.

בפרוייקט שייצרתי יחד עם צוות מדהים של נשים וצלם אחד הייתה לי הזכות להתכנס בתוך מערה נשית ולצלול יחד ליצירה המשותפת הזאת.

כל אחת מהנשים בפרויקט היא יקרה וחשובה עבורי

ובמפגש איתן בחיים האמתיים ידעתי שיום אחד אני רוצה לצלם אותן עם מטפחות שאני יוצרת.

בשיחת הטלפון המקדימה עם כל אחת הופתעתי מרמת הנכונות של כולן להכנס להרפתקאה הזאת. זה דורש הרבה אומץ וכנות. לבוא להצטלם ולהביע את עצמך כמו שאת. חשופה. בקשתי מכל אחת ואחת להתייחס לזה כמו יצירה משותפת של כולנו וזאת הייתה חוויה מדהימה. אפשר לומר, אקסטזה.

בהזדמנות זו אני רוצה להודות לחנן בר אסולין הצלם שלנו, שהנוכחות השקטה שלו הצליחה להוציא מכל אחת על הסט משהו אישי וחשוף. לפעמים מאוד נח וקל להצטלם עם חיוך ענק או עם פוזה. בקשתי מהנשים להביא נוכחות פשוטה וחשופה עם כמה שפחות מנייארות. פשוט לעמוד , להיישיר מבט, להיות בנוכחות נשית שתביע את המסתורין והיופי כמו שהוא.

רוצה גם להודות לאסתר בן אלבז שהיא מאפרת מקצועית של הפקות אופנה ובאה לחוות אתנו ולהיות חלק מהיצירה.

אני שמחה כ”כ שהסכמת להצטלם פעם ראשונה ולהתנסות בצד השני של הסט צילום. את מהממת ללא ספק!!

תודה ליערה דבורה והדר שהם פשוט נשים יפהפיות שאני מעריכה ככ!!

והעיקר, תודה לבורא העולם שהוא מקור היופי והיצירה ואנחנו כאן רק כדי לגלות עוד ועוד פנים ואופנים של היופי הזה.

ועכשיו אתן ,

נשים יקרות שאני ככ אוהבת

תכתבו תגיבו

מה זה מעורר בכן?

מה זה בשבילכן אישה עם כיסוי ראש?

איזה אימג’ים אישה בכיסוי ראש מעלה בכן?

בין כל המגיבות תוגרל מטפחת מתנה

כי תמיד כיף לפנק אתכן!!

באהבה

דורי

והנה קרדיטים לכל הסטייל המהמם הזה!

שמלות:

דנה סידי עם השמלות המטריפות

לארה רוסנובסקי עם גקט תכלת ושמלה פרחונית הורסת

ג’קט פרווה ירוק- זארה

ג’קט ירוק תפוח מושלם- הודיה לוביץ

תכשיטים אפגאניים מטריפים ביותר של שלוש אחיות שהן מעצבות אלופות שאני ככ אוהבת. הם נקראות מאי פיפיטין והנה קישור לאתר שלהן:http://may-fifteen.com/   יש להן גם חנות בשנקין 7 , שווה ביותר!!

צילום: חנן בר אסולין

איפור: אסתר בן אלבז

דוגמניות: יערה פצ’ניק. דבורה יעקובסון. הדר ואסתר בן אלבז

קונספט, סטיילינג ועיצוב: דורי שושן

ותודה מיוחדת לאור בראנד העובדת המדהימה שלצידי שהיא גם שותפה מלאה ליצירה הזאת לסטיילינג ולהפקה ובלעדיה היום הזה לא היה יוצא לאור.

Exit mobile version